პროექტის სახელი: "უცნობი მარტვილი“
ქართული ენა
პროექტის მიზანი:
1. მარტვილის მუნიციპალიტეტის შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და დამუშავება
2. ექსკურსია მარტვილის მუნიციპალიტეტში
3. Cobra 4 -ის გამოყენებით კვლევის ჩატარება
4. ბლოგის შექმნა
3. Cobra 4 -ის გამოყენებით კვლევის ჩატარება
4. ბლოგის შექმნა
პროექტის მოკლე აღწერა:
· მოსწავლეები მოიპოვებენ,დაამუშავებენ და გააანალიზებენ ინფორმაციას მარტვილის მუნიციპალიტეტის შესახებ
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია ლიცეუმში
· მოეწყობა ექსკურსია მარტვილის მუნიციპალიტეტში
პროექტის ამოცანები:
პროექტის ამოცანები:
ქიმია
- დასავლეთ საქართველოს მღვიმეების ზოგადი მიმოხილვა,
- სტალაქტიტების, სტალაგმიტებისა და ტრავერტინების წარმოქმნის მიზეზები
გეოგრაფია
- მარტვილის მუნიციპალიტეტის გეოგრაფიული მდებარეობის, ისტორიული წარსულის, ტრადიციების, კლიმატის, ბუნებრივ და ანთროპოგენულ ღირსშესანიშნაობათა შესწავლა
ფიზიკა
- Cobra-4-ის გამოყენებით ტენიანობის, ტემპერატურის, განათებულობის, ზღვის დონიდან სიმაღლის და წნევის განსაზღვრა, შედეგების დახარისხება, შედარება და მონაცემთა ანალიზი
ქართული ენა
დადიანების
საგვარეულო დინასტიის ეპოქის ისტორიულ-ლიტერატურული მიმოხილვა
მონაწილეთა ასაკი: 16-18წ.
ვადები/ხანგრძლივობა: 7 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
ვადები/ხანგრძლივობა: 7 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
· შეიქმნება პროექტის განმახორციელებელი ჯგუფი
· ჯგუფში განაწილდება ფუნქციები
· ინფორმაციის მოძიება
· ფოტოების გადაღება
· ბლოგის შექმნა
· სლაიდების შექმნა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
· შეიქმნება ბლოგი და საპრეზენტაციო სლაიდები
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია სკოლაში
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია სკოლაში
სასარგებლო სხვებისათვის:
· სხვა სკოლის მოსწავლეებს ექნებათ საშუალება ასეთივე პროექტი განახორციელონ თავიანთ სკოლებში
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ესგ შედეგები:
· ისტ - ის გამოყენება - ინფორმაციის მოძიება ,სლაიდების მომზადება
ქართული ენა
ქართ.X.3 აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერე-ბელი ხერხების გამოყენება.
ქართ.X.7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ.X.13. მოსწავლეს შეუძლია რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე თემის მიხედვით
ქართ.XII.1. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ.XII.7 მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტო-რიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
გეოგრაფია
გეო.IX.3. მოსწავლეს
შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
გეო.IX.4. მოსწავლეს
შეუძლია დაუკავშიროს საქართველოს
ძირითადი ბუნებრივი და ანთროპოგენული ლანდშაფტები მათ სამეურნეო გამოყენებას.
გეო.IX.10.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ქართულ ტრადიციები გეოგრაფიულ
თავისებურებებთან მიმართებაში.
ისტორია
ისტ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს
ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარეები და გაანალიზოს
ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული
ცვალებადობა.
ქიმია
ქიმ.X.12.მოსწავლეს შეუძლია
ქიმიური ელემენტების და მათი
ნაერთების დახასიათება, მათი მნიშვნელობის შესახებ მსჯელობა.
ქიმ.VIII.12.მოსწავლეს შეუძლია გეოლოგიური გარდაქმნების დაკავშირება ფიზიკურ და ქიმიურ მოვლენებთან.
კვლ.XI.3. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით
კვლ.XI.3. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით
ფიზიკა
ისტ
არჩ.კომპ.მეც. X/XI/XII.4. მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლილი ინფორმაციის წარმოდგენა სხვადასხვა ციფრული ფორმატით, მისი მოწესრიგება, კომუნიკაცია, დასმული ამოცანის გადაჭრის შემდეგ საბოლოო შედეგების დემონსტრირება
პროექტის ფასილიტატორი: ეკა მურუსიძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий